Becker familie
Din indkøbskurv
Handelsbetingelser
1) Generelt
Købsaftaler på denne hjemmeside indgås med Becker Parts ApS (CVR nr. 37685763)
2) Betaling og priser
Betaling foretages i DKK. Priserne er inkl. moms samt evt. afgifter.
Vi trækker først beløbet, når vi har sendt dine varer afsted til dig
3) levering og afhentning

Ved afslutning af ordren bliver du bedt om at tage stilling til leveringsform.

Vælger du selv at afhente hos os, sker dette på Egegårdsvej 28, 8920 Randers NV. Kig efter "Becker" skiltet.
4) Fragt
Fragten er som udgangspunkt gratis, men ved ordrer under 300,- DKK pålægges et fragtgebyr på 50 DKK inkl. moms
5) Reklamation
Du har 3 års reklamationsret på de produkter, du køber på www.becker.dk
Hvis du ønsker at reklamere over et af vores produkter, skal du kontakte os hurtigst muligt. På den måde har vi bedst mulighed for at hjælpe.

Du kan kontakte os via chatmodullet nede i højre hjørne, på tlf. 72282800 eller på info@becker.dk

Vi tilsender dig et reklamationsdokument, der skal udfyldes. Du indbetaler 250 kr.til os, som du får igen, såfremt du får medhold i din reklamation.
Du har desuden mulighed for at klage til Center for klageløsning eller via ODR, hvis du bor i udlandet. Vi håber dog, at vi i fællesskab kan finde en løsning på et evt. problem.
6) Fortrydelse og Retur
Ved køb via vores hjemmeside har du som forbruger (gælder IKKE erhvervsdrivende) ret til at fortryde dit køb i op til 14 dage fra den dag, du fik leveret dine varer.
For at gøre brug af fortrydelsesretten skal du underrette os skriftligt om din beslutning herom pr. e-mail til anders@becker.dk eller pr. brev til Egegårdsvej 28, 8920 Randers

Din skriftlige underrettelse skal indeholde: - Dit navn - Din leveringsadresse - Beskrivelse af varen - Dato

Efter meddelelsen har du 14 dage til at sende varen retur.
Hvis varen er brugt udover hvad der ville være muligt i en fysisk butik, vil vi foretage et forholdsmæssigt afslag i det beløb, du får retur

Beløbet, du får retur er inkl. de leveringsomkostninger, du evt. har haft, da du bestilte varen. Dog ikke i det omfang, der er anvendt dyrere leveringsformer (fx express levering) end standard leveringstypen

Omkostninger forbundet med at sende varen retur skal du selv afholde
Ved køb foretaget via telefon eller ved fysisk fremmøde hos os, tilbyder vi ikke at tage varer retur
7) Kontakt
Du kan kontakte os på: Chatmodullet nede i højre hjørne på sitet eller på tlf: +45 72282800
Fri fragt
Vi sender fragtfrit med GLS
ved ordrer over 300 kr.
1-2 hverdages levering
Vi yder 2 års garanti
afhent i Randers
Du kan afhente dine varer i Randers
man-fre (8-18) - lør (9-15)
Adresse: Egegårdsvej 28, 8920 Randers

Tlf.72 28 28 00

Reservedele til alle
Vi handler med alle
både med værksteder og privatkunder
Om Becker
Becker er et dansk familiejet firma. Vi importerer OE godkendte reservedele fra europæiske leverandører som vi sælger i Danmark til lave priser
Kontakt
Becker Parts ApS
CVR: 37685763
Sitemap
-
Via messenger (se højre hjørne nede)
info@becker.dk
Handelsbetingelser
Logaf
Anders
crediccards
Historien om Becker

I 2017 tog Morten og Anders Becker en rask beslutning og begyndte at importere reservedele (igen). Hvorfor reservedele? Det vender vi lige tilbage til..

Godt indkøb

Da Anders blev født tilbage i 1980´erne arbejdede Morten som mekaniker ved Kvikcenter i Randers, der var ejet af Børge. Børge importerede udstødninger fra Frankrig. Det var her, at Morten for første gang forstod, at reservedele kan sælges med god fortjeneste i Danmark til yderst konkurrencedygtige priser, hvis man sørger for at købe godt ind i udlandet.
Denne erfaring førte til, at Morten få år senere havde startet Danmarks største kæde af værksteder, som havde Danmarks absolut laveste priser på reparationer af bremser, udstødninger, støddæmper osv. Konceptet virkede på grund af det gode indkøb i udlandet.
I 2000 blev kæden opkøbt af Quickpot, fordi Morten var blevet træt af at drive værksted og i stedet havde fået smag for Internet og IT.


Back to basic

Efter 17 år med IT firma inden for autobranchen besluttede Morten og den nu voksne søn Anders, at de ville stoppe med at udvikle IT for andre firmaer. De kastede i stedet al energi i at udvikle www.becker.dk med det formål at skabe et bedre og billigere alternativ til FTZ, T-Hansen osv. Det kræver varer på lager og Morten og Anders rejste derfor Europa tynd i jagten på dygtige producenter af reservedele. Det har givet et godt afkast af nu mere end 20 forskellige leverandører.

Hvordan får man kunder?

Det har fra dag 1 været en klar politik, at private og mekanikere får samme pris hos Becker. I sidste ende er det bilejerne, som skal betale for reservedelene og derfor har de den største interesse i, at reservedele bliver købt til laveste mulige pris. Becker satser derfor på, at bilejerne vil opfordre deres mekaniker til at købe ved Becker.Mekanikeren skal selvfølgelig huske at få en god betaling for det, som han er god til - nemlig monteringen. På sigt skal bilejere på www.becker.dk kunne se den samlede pris på en reparation inkl. timeløn og reservedele samt navnene på de værksteder vil udføre arbejdet til den pris. Det giver den gennemskuelighed som autobranchen mangler.

Hvor er Becker på vej hen?

3 år efter åbningen har Becker handlet med mere end 12000 forskellige kunder hvoraf en stor del kommer igen og igen. Der er 15 ansatte og forretningen giver et pænt overskud. I 2019 flyttede Becker forretningen til Randers i nogle langt større lokaler

Ambitionerne er høje og i 2021 vil der for alvor blive trådt på speederen hos Becker